جستجو

مجموعه طلاسازی آدونیس

مجموعه طلاسازی آدونیس، مفتخراست که از سال 1390 در عرصه طراحی و تولید طلا و جواهر فعال بوده و به صورت پخش عمده بین بنکداران و مغازه داران تهران و شهرستان فعالیت داشته است.

این مجموعه با ایده های نو و بروز در عرصه طراحی و تولید طلا و جواهر پا به عرصه گذاشته تا با در اختیار داشتن ایده های منحصر بفرد، نیرو های متخصص و دستگاه های پیشرفته، بهترین و دقیق ترین و زیباترین نوع طلا و جواهر را به شما مشتریان عزیز ارائه کند. برای انسجام کارها و ارتباط پویاتر با مشتریان وفادار خود تصمیم بر این شد که وب سایت www.adonistala.com راه اندازی شود تا سفارش های شما عزیزان راحت تر برای ما ارسال شود و پیگیری ها دقیق و آسان باشد. همچنین این مجموعه امکانی ویژه برای فروش جواهرات خود از طریق فروشگاه آنلاین که در وب سایت راه اندازی کرده است در نظر گرفته است که شما همراهان همیشگی آدونیس می توانید بصورت دقیق جواهرات را بررسی کرده و به خرید آنلاین آنها بپردازید که بعد از تکمیل فرآیند خرید، جواهر مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.

 تمامي محصولات مجموعه طلاسازی آدونیس از جنس طلاي ١٨ عيار و سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي مي باشد. تمامي محصولات قابل فروش در شعب با كارمزد واحد ارائه مي شود و تا 7 روز تعویض امكان پذير است. امروزه برند آدونیس به یک برند سراسری در صنف طلا و جواهر ایران تبدیل شده است. 

شایان ذکر است این مجموعه با دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز برای طراحی و ساخت طلا و جواهرات توانسته درصد رضایت مندی بالایی را در میان مشتریان خود کسب کند و طی سالها فعالیت توانسته مورد اعتماد و انتخاب بسیاری از شما عزیزان و هنرمندان مطرح کشور قرار گیرد.

تلاش ما بر این است که با عنایت و لطف پروردگار و همراهی شما دوستان بتوانیم در راه برآورده کردن تمام خواسته های عزیزان هموطن از نظر: تنوع مدل، کیفیت بالا و قیمت مناسب گام برداریم.

و در پایان مجموعه طلاسازی آدونیس، با داشتن تیم موفق و با سابقه حرفه ای آماده ارائه انواع پیشنهادات برای جواهرات شما برای مراسمات و همچنین جهت رفاه حال مشتريان عزيز فروش غير حضوري تهران و ارسال رايگان شهرستان صورت مي گيرد.

از اینکه با همراهی ، نظرات و پیشنهادات خود ما را در این مسیر یاری میکنید صمیمانه تشکر میکنیم.

3 Items in جدول 4 Items in جدول فهرست

دستبند تی وان

تماس برای قیمت

دستبند ونکلیف نگین دار پهن

دستبند ونکلیف نگین دار پهن از جمله کارهای پرفروش اروپا و امریکاست
تماس برای قیمت

دستبند ونکلیف پر گل

دستبند ونکلیف از جمله کارهای پرفروش اروپا و امریکاست
تماس برای قیمت

دستبند ونکلیف سیگنیچر (امضا) پهن

دستبند ونکلیف سیگنیچر (امضا) پهن از جمله کارهای پرفروش اروپا و امریکاست
تماس برای قیمت

دستبند کارولا

دستبند کارولا از جمله کارهای پرفروش اروپا و امریکاست
تماس برای قیمت

Filter by:

Clear All
Close
Min: تومان Max: 13,860,000 تومان
0 13860000